The dark side of recycling
Only a small portion of the plastic we throw into our recycling bins is actually recycled. Water bottles, for example, can only be recycled three or four times before they become unusable. Thankfully research is progressing, and a French company is on the trail of an enzyme that could recycle water bottles an infinite amount of times.