HIV positive - so what?
Hugo Clément speaks to several people currently living with HIV, notably Adam Castillejo, who has a message of hope after becoming the only person in the world to have been cured of the virus. In-focus look at the preventative methods used against the virus, such as PrEP. And, are the new generation well-informed? 7 young people confront their misconceptions about HIV.