Brothers (3/3)The reunion
Gabriel the “ghost” finally reaches out and joins his three brothers in their hometown, Strasbourg, where Patrick has rented a flat. To celebrate his 25th birthday, he has decided to call a reunion in the hope of creating new shared memories together. Emotions are high as they speak openly about their relationship to their mother and the flaws that burden each of them individually.