Brothers (2/3)Getting by
Patrick hosts his younger brother Jean-Marc, who is 22, in Paris for a weekend. Back in Alsace where Jean-Marc lives, he’s working hard to make his dream come true and find full-time work as an educator, just like his brother. A sensitive soul, he talks about the trust and love that Patrick gives him, something his foster family was never able to provide.