Brothers (1/3)The promise
Patrick looks back at the circumstances that caused the painful separation between him and his brothers 15 years ago, when he reported his parents to child protection services for abuse and neglect. Now the 23-year-old is doing everything he can to look after his brothers, a promise he made to his deceased mother. But as Patrick juggles these responsibilities, he must stay strong himself.