Colombia: The Red Rags of HungerARTE Reportage
The red cloth in Colombia that hang out of people's windows are silent cries for help. In lockdown, the nation's poor are starving, and the red flag lets others know that this is a household that is going hungry. Claudia Lopez, Bogota's first female mayor, launched an appeal for donations, and neighbours are banding together to bring help to those who need it the most.