ARTE ReportageCovid-19 in the USA: A Sickness of the Poor
2.4 million farm workers work in the US, and many are undocumented, without health insurance. While doctors and nurses are cheered on daily, these workers are crucial to the American society, but these farm workers have been forgotten.