Jamie Cullum: piano solo
Jamie Cullum, Britain’s best-selling jazz artist, natural showman and fearless performer, made his mark with covers of Rihanna’s “Don't Stop the Music” and “Frontin'” by Pharrell Williams. This special live performance comes from Versailles’s old royal hospital, the Espace Richaud.