Time to QuestionCan You 3D Print a Human Heart? - Breaking Lab
3D printing is amazing us by its potential and could revolutionise industry and society in the future. But could a 3D printer print out a working organ like a human heart? Jacob from Breaking Lab offers us a tantalising glimpse of the future of medicine.