Santtu-Matias Rouvali Conducts Sibelius and Tchaikovsky
Young Finnish conductor Santtu-Matias Rouvali conducts the Orchestre philharmonique de Radio France in a programme that presents the sixth symphonies of both Jean Sibelius and Tchaikovsky.