The Red Orchestra (1/2)Operation 1005How the Nazis Covered up their Crimes
An investigation into a little-known story from the Second World War. Having planned and executed their mass murders, the Nazis meticulously eliminated traces of their crimes against humanity between 1942 and 1944: The so-called Operation 1005.