ARTE ReportageBrazil: How a Virus Divided a Nation
It's impossible to say for sure how many people have been infected with coronavirus in Brazil due to lack of testing, but estimates suggest well over a million cases. The number of deaths has skyrocketed, exacerbating tensions in a nation of extreme inequality.