Chaos City WrestlingFrom Rookie to Highflyer
Three wrestlers from GWF have had to walk difficult paths in life. 18-year-old Loky no longer wants to feel like a victim. Milad fled with his family from the Iranian regime. Orlando Silver came to Berlin from Mexico to be closer to his daughter.