Chaos City WrestlingFirst There Was Chaer
Where does wrestling come from and when did the boom in Germany begin? Wrestlers, commentators, trainers, and a catch wrestling legend, who wrestled with a bear in the 70s, explore the origins of the show sport. The German Wrestling Federation (GWF), based in Berlin, has also been around since the 1990s. The young talent trains at the affiliated wrestling school.