We need public spaces, but they are often neglected. Landscape architect Sofia Petersson is determined to create beautiful, useful places that foster a sense of connection and community, which is all the more vital now as people recover from months of isolation. And French photographer Romain Laurendeau wins the World Press Photostory 2020 with "Kho, the genesis of a revolt". He followed young anti-government protesters for three years.