The Geopolitics of COVID-19: the Persian Gulf
In February, COVID-19 broke out in Iran and very quickly became unmangeable. A month and a half later, casualities in the Middle East remain relatively low, but Saudi Arabia is suffering from the drop in oil prices and the loss of revenue from the hajj.