Geopolitics of COVID-19Brazil: Bolsonaro's 'Little Flu"
Brazil’s far-right president Bolsonaro has not ordered a widespread shutdown of the population, dismissing the threat of Covid-19. How will the coronavirus pandemic unfold a highly unequal country?