COVID-19: The Worst is Behind Us?ARTE Reportage
In several countries around the world, there are signs that the pandemic may be waning. Small victories against the virus - like being able to leave home without a permission slip - gives many hope. While life is not back to normal and may not be for some time yet, a new normal is emerging.