ARTE ReportageHungry in Lock Down
The global lock down in response to the coronavirus pandemic has resulted in a massive spike in food insecurity. Those who were already on the breadline are now desperate, with no way of making money and left dependent on hand outs. While the world's doctors fight the virus, people at home are fighting hunger.