VIRAL #18: Erbil, a Difficult LockdownThe Coronavirus Worldwide
Self-isolation in Erbil, the capital of the autonomous region of Kurdistan, is a big ask. Many people are struggling to stay at home and in nearby camps, it's virtually impossible. ARTE also checks out the situation in the United States, Iceland and Greece.