VIRAL #16: Taiwan and Israel
The island of Taiwan, 180 kilometers from the Chinese coast, has managed to contain the COVID-19 epidemic with very few deaths. Meanwhile, in Jerusalem, the Wailing Wall is emptier than ever. We also travel to South Korea, Poland, Egypt and Algeria.