Viral #15: Belarus and TurkeyThe Coronavirus Worldwide
Belarus is the only country in Europe without any official quarantine or social distancing measures. The president has given some unique advice to his citizens to avoid infection such as drinking vodka, taking saunas and even driving tractors. Also reports from Turkey, Greece, Malaysia and Peru.