VIRAL #19: Belarus and Football
ARTE's reporters around the world reveal how different countries are coping with the pandemic. In Pakistan, 'daily wagers' - workers employed on an ad hoc, daily basis - are among those who suffer the most from the country's confinement measures. Meanwhile the streets of Chile, not so long ago wracked by anti-government protests, have fallen silent.