Pesticides: European HypocrisyCoronavirus: The New NormalARTE Reportage
From all over the world, our correspondents show how the pandemic has changed people's lives. Many things are similar, some are very different - but everywhere they look for their own ways to deal with curfews and fear of the virus and its possible consequences. They invent new rules to cope with everyday life, work, shopping, sport and relaxation. This is also important for the day after the pandemic, because nobody can now predict exactly when the virus is defeated, what damage will remain, especially for the economy and jobs. The only thing that is certain is that life afterwards will be different for the people in Tokyo, Algiers, Los Angeles or Tehran - and also for their loyal companions, the animals.