Antwerp: The Global PortARTE Reportage
In the midst of the coronavirus crisis, the port of Antwerp remains an essential lifeline. It is here that food deliveries pour in from around the world and onto the tables of Europe. It's the second largest port in Europe after Rotterdam. Despite the pandemic, there's no question that this port has to stay up and running.