Since 13 March all Berlin nightclubs, a vital part of this hedonistic city’s identity, have been closed. Many employees and artists are out of work and some party places could be lost. In response to the quarantine, promoters, clubs, and artists have come together to create the world’s largest virtual club which began streaming Wednesday 18th March and starts at 19:00 every evening.