Tonight from Watergate.
Since 13 March all Berlin nightclubs, a vital part of this hedonistic city’s identity, have been closed. Many employees and artists are out of work and some club spaces could close down completely. In response to the shutdown, promoters, clubs, and artists have come together to create the world’s largest virtual club which begins streaming Wednesday 18th March. #UnitedWeStream. A daily livestream from 7 p.m from one of Berlin’s clubs.