Richard Galliano and the National Orchestra of the Polish RadioBielska Zadymka Jazzowa
Fifty years in the music business is a cause for celebration, so Richard Galliano is inviting you to Poland for his jubilee to the Bielska Zadymka Jazzowa festival. The jazzman will be joined by the Polish National Radio Orchestra to perform a Piazzolla concerto, followed by one of his own creations.