Ron Carter New Foursight QuartetBielska Zadymka Jazzowa
An exclusive date in Poland for Ron Carter, who is joined here by Rene Rosnes on piano, Jimmy Greene on tenor saxophone and Payton Crossley on drums. Together, the four artists make up the Ron Carter New Foursight Quartet, and it's the first time they've played together in front of a camera.