Richard Galliano and Ron CarterBielska Zadymka Jazzowa
On 1 March 2020, the Polish city of Katowice would become the epicentre of the jazz world for a few brief moments. Why? A special concert by two giants of contemporary jazz: Ron Carter and Richard Galliano. An exceptional duet to be heard here again and again.