Psycho: Attention Deficit Disorder
For people with Attention Deficit Disorder (ADD), everyday events like attending a meeting or shopping can be challenging. This brain metabolism disorder is the subject of many prejudices. Although increasingly diagnosed in children, it still goes often undiagnosed in adults.