Millions of people worldwide suffer from Chronic Fatigue Syndrome, or Myalgic Encephalomyelitis (ME/CFS), an extreme and persistent exhaustion for which there is no cure. An investigation into a little known illness focusing on the experiences of three individuals suffering from CFS: Ralf, Sonja and Aileen.