Rwanda: The Silence of Words
In Lesotho, drought means going hungry. But many people are HIV positive and have to eat before taking their medicine, or face severe side effects. But hunger is not inevitable, as James Machobane has proven. He invented an agricultural method supposed to give everyone enough to eat throughout the year in the 1960s. What is left of it today?