Ernst Ludwig KirchnerA Controversial Genius
Ernst Ludwig Kirchner, with his peers in the avant-garde ‘Die Brücke’ group, developed a spontaneous and fresh artistic style that scandalised the establishment of his day. A portrait of a highly talented yet controversial painter.