From Industry to Art
In the southern French town of Arles, the Luma Foundation, created by Swiss billionaire Maja Hoffmann, has transformed former railway workshops into an artistic and cultural space. The inclusion of a glittering 56-metre high tower by Frank Gehry divides opinion.