Longing for Snow
In the age of global warming, snow, or rather the lack of it, is becoming a major issue in the northern hemisphere. Snow is crucial for mountain ecosystems with many plants depending on it for survival. This documentary shows how less snowfall is affecting plant and animal species in Europe and North America.