Ron Carter New Foursight QuartetZadymka Festival
Bassist Jon Carter performs with pianist Rene Rosnes, tenor saxophonist Jimmy Green and Payton Crossley on drums. Together they are the Ron Carter New Foursight Quartet and ARTE has captured them on camera for the first time.