Richard Galliano and Ron CarterZadymka Festival - Katowice
For a few days in March the Polish city of Katowice becomes the epicentre of the Jazz world as the Zadymka Festival comes to town. Two contemporary jazz giants, accordionist Richard Galliano and double bassist Ron Carter shared the stage for a memorable evening of music.