Nomad by Sidi Larbi CherkaouiBritanny National Theatre
Nomad transports the audience to the desert: Eleven dancers incarnate its vast expanse in all its beauty and terror. An atmospheric piece by the Belgian choreographer Sidi Larbi Cherkaoui.