Ukraine: Kyiv in SpringCoronavirus: The Beijing Quarantine DiariesARTE Reportage
China has decided to fight against the COVID-19 epidemic by putting the whole country in quarantine. In Beijing this means empty streets, compulsory masks and checkpoints as the whole apparatus of the state is used to impose severe restrictions on the population’s movements. A report from inside the epidemic by a French resident of Beijing.