MaestraInternational Competition of Women Conductors
The Philharmonie de Paris and the Paris Mozart Orchestra’s international competition showcases women conductors. The three finalists were asked to choose a work from the classical repertoire and all three candidates must also conduct a contemporary work ‘Was Beethoven African? by Italian composer Fabio Vacchi.