At War for AlgeriaIndependence (6/6)
With the yes vote triumphant, the way looks set for Algerian independence. Anti-independence ultras form a civilian militia, the OAS, which carries out numerous attacks in Algeria and mainland France as the conflict continues to the bitter end.