ARTE ReportageA Female Mayor in Afghanistan
Zarifa Ghafari is the mayor of the conservative provincial city of Maidan Shar. When she first became mayor there were protests by men trying to bar her from entering the town hall. She has big dreams for the future of her country and her city, but as the youngest and first ever female mayor in Wardak province, the odds are stacked against her.