Ukraine: Kyiv in SpringHaiti: An Island AdriftARTE Reportage
At 4:53 p.m. on a Tuesday, January 12, 2010, more than half of Port-au-Prince was destroyed. The earthquake killed more than 230,000 people and injured thousands more. 1.3 million Haitians were left homeless. The international community poured aid into the country - but some now say that it had little impact.