The Working Poor in Revolt
For decades, the middle classes were what held post-war Europe together. Confidence in the Republic and its values was a given for the French middle classes who saw the state as a force for good and believed in social mobility. That all changed with the Yellow Vest movement (2018-2019) which saw angry protests against the government. This documentary follows participants in this movement.