Brazil: Guardians of the AmazonARTE Reportage
The Guardians of the Forest set fire to the equipment of illegal loggers in a bid to protect their ancestral homelands. The destruction of the Amazon rainforest has increased sharply with the rise to power of Jair Bolsonaro, who insists that indigenous people own too much land.