The Stars
In the early years, Gary Cooper, Sophia Loren, Richard Widmark, Jean Gabin, Henry Fonda and Cary Grant would grace the Berlinale and trigger huge crowds of doting fans. Some things never change: Romy Schneider and Julia Roberts also had their moments of fame, and their moments of escape.