2 October: The Information War
ARTE's correspondent Kseniya Halubovich reports direct from the streets of Minsk, where the demonstrators are protesting against strongman Alexander Lukashenko. In this episode, she investigates whether the demonstrations really only involve young people, as the Belarusian government claims.