Rwanda: The Silence of Words
Animal tamers in the circus have dedicated their lives to their craft and their performance. But that all comes to an abrupt end. On December 31, 2019, the Minister of Culture officially announced a ban on wild animals in Ukrainian circuses. The psychological damage inflicted on animals forced to perform is just too great.