Time to QuestionWhy Your Brain Doesn't Like Change - Fabien Olicard
When you try to learn a new skill, your brain does not help you, quite the opposite in fact: It puts up fierce resistance. Fabien Olicard looks at our capacity to adapt and change ourselves and questions the idea that it takes 21 days to change a habit.